הנקיק השחור מסלול אתגרי לימי גיבוש

 

מדי פעם חשוב להפיק ימי גיבוש עבור צוות העובדים של החברה ויש מגוון רעיונות, אפשרויות ופעילויות. בהתאם להרכב הקבוצה ומטרות יום הגיבוש ניתן לפנות לחברה מקצועית המתאמת ומפיקה ימי גיבוש אתגריים. החברה תציע מספר מסלולים אתגריים לימי גיבוש מהם ניתן לבחור בהתאם לעונה בשנה ובהתאם לגילאי המשתתפים וכושרם. אחד ממסלולי ימי הגיבוש המאתגרים והמעניינים ביותר שכולל גלישה בסנפלינג ושחייה בבריכות המים נמצא בחלק הפחות מוכר של נחל זוויתן, קטע מרהיב ביופיו המכונה הנקיק השחור. השם של הנקיק נקבע בגלל המעבר הצר והעמוק המוקף בסלעי בזלת שחורה המעניקים אווירה ייחודית וגוון כהה במקום לאורך כל שעות היום. מסלול הגלישה בנקיק השחור נחשב לאחד מהיפים בארץ ומתאים במיוחד למיטיבי לכת, מחייב ידע בשחייה, אך אין כל צורך בידע מקדים בסנפלינג. לכן, אם אתם מחפשים מסלול אתגרי מקורי וייחודי ליום גיבוש עבור עובדי החברה כדאי לבחור במסלול אתגרי זה המספק חוויה מדהימה לכל המשתתפים.

מפלים גועשים ובריכות מים יפות

המסלול האתגרי בנקיק השחור עובר בין מפלים גועשים ויפים, סלעי בזלת שחורה, צמחייה עשירה ובריכות עם מים קרירים בהם ניתן לשחות. לאורך המסלול שנמשך בין שש לשמונה שעות נעזרים בסולמות וחבלים כדי לרדת מהמפלים בדרך לבריכות המים. המסלול המרהיב ביופיו מתאים לימי גיבוש לאורך רוב ימות השנה וגם בקיץ החם ניתן ליהנות מהצל בנקיק ומשכשוף במים הקרירים של הנחל, יש לציין כי המים זורמים בנחל כל השנה.

המסלול מתחיל מחניון נחל יהודייה הנמצא במרכז רמת הגולן בסמוך לצומת יהודייה ובמרחק נסיעה קצר מקצרין. במהלך המסלול האתגרי יורדים באמצעות חבלים וסולמות בשלושה מפלים, המפל הראשון הוא הקטן ביותר וגובהו כחמישה מטרים, המפל האמצעי מתנשא לגובה של כעשרים מטרים וגובהו של המפל השלישי כשבעה עשר מטרים. כל המפלים מתנקזים לבריכות מים יפות בהם ניתן לשחות ולשכשך, כאשר יש לחצות את הבריכות באמצעות שחייה על מנת להמשיך במסלול.

יום גיבוש נפלא ומאתגר לצוות העובדים

ימי גיבוש נועדו לחזק את הקשר בין העובדים, ליצור תקשורת חיובית ולהתמודד עם משימות ואתגרים כקבוצה. בנוסף, יש לימי גיבוש אתגריים ערך מוסף לארגון כיוון שהעובדים מרגישים כי משקיעים בהם ולכן הנאמנות ותחושת השייכות שלהם לארגון הולכת וגוברת. כדאי לדעת כי מסלול הנקיק השחור מציע חוויה מרהיבה ומגבשת לעובדים וניתן לשלב ביום זה פעילויות נוספות, לרבות ארוחה בשטח, מדורה, סדנאות גיבוש והעצמה, סיור במרכזי מבקרים מובילים ברמת הגולן ועוד.