רילוקיישן לקנדה וצפון אמריקה

רילוקיישן לקנדה וצפון אמריקה

יותר ויותר ישראלים מזהים את הפוטנציאל הכלכלי העצום של רילוקיישן לקנדה וצפון אמריקה, ועוד מעבר לכך. איכות החיים הגבוהה שמדינות צפון אמריקה וקנדה מציעות לישראלי מהווה שדרוג של ממש. גישה לבתי הספר המובילים בעולם, למערכות הרפואה המובילות בעולם, ולשפע המוצרים הרחב ביותר בעולם מאפשר לכם לחוות חיים שכאן, בישראל, פשוט אי אפשר לחוות, אלא אם כן אתם עשירים במיוחד.

ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות, ארה"ב היא יעד הגירה אטרקטיבי במיוחד לקהל הישראלי. כבר כמה עשורים שצעירים ישראלים מכוונים להגיע לארה"ב אחרי הצבא, בכדי להשתלב בכוח העבודה המקומי ולהתחיל להרוויח שכר שבישראל, בלי השכלה גבוהה ובלי שנים של ניסיון, הם פשוט לא יכולים להרוויח.

לאן מגיעים ברילוקיישן לקנדה וצפון אמריקה?

  1. טורונטו – בעיר עצמה יש לא פחות משלושה מיליון תושבים, והקהילה היהודית הגדולה של טורונטו תקבל אתכם בזרועות פתוחות, הקהילה הגדולה ביותר בקנדה. במילים אחרות, העיר מהווה מקום נחיתה רך במיוחד לישראלים, ואם תרצו תמצאו את עצמכם מתארחים, ובעתיד גם מארחים בארוחות החג ממש כמו בישראל.
  2. ניו יורק – גם כאן תמצאו קהילה יהודית גדולה, עם כמעט 2 מיליון נפשות, ולא פחות מ-20% מאוכלוסיית העיר. לא מדובר רק בישראלים, אלא בעיקר ביהודים שמרביתם חרדים, אך גם הקהילה הישראלית החילונית גם היא גדולה מאוד, ולעולם לא תרגישו לבד שם.

עוד כמה יעדים, כולל יעד אישי להצלחה

לפני שאתם אורזים ויוצאים לדרך לנתב"ג, כדאי לדעת כמה דברים על רילוקיישן לקנדה וצפון אמריקה. מעבר למקומות הפופולאריים כמו טורונטו בקנדה או ניו יורק בארה"ב ישנם עוד הרבה מאוד יעדים אטרקטיביים לרילוקיישן. לוס אנג'לס קליפורניה, ואפילו טקסס נחשבות ליעדים עם הרבה מאוד הזדמנויות לישראלי "קטן" להצליח בגדול.

היתרונות הגדולים של רילוקיישן לקנדה וצפון אמריקה כוללים לא רק הזדמנויות להצליח כלכלית, אלא גם דרכים רבות ליהנות מהשפע הרב של מדינות אלו. כפי שאמרנו, רבים מופתעים לגלות עד כמה קל להצליח, בטח להצליח מספיק בשביל לספק לעצמכם אורח חיים בדיוק כפי שאתם רוצים. משם המוטיבציה תוביל אתכם קדימה להצלחה מסחררת.