קרוזים מפלמה דה מיורקה

קרוזים מפלמה דה מיורקה – חלום שמתגשם

כולנו עובדים לא מעט שעות במהלך היום, חוזרים הביתה לילדים ולכל מה שקשור לסידורים של הבית ולרוב תוך כמה חודשים אנחנו מרגישים שחוקים ועייפים מהשגרה של היום יום.

כל מה שאנחנו רוצים וחולמים עליו זה פשוט לצאת לחופש מפנק שיאפשר לנו לטעון מצבים ולחדש את האנרגיות, כדי שנוכל לחזור בכל הכוח. קרוזים מפלמה דה מיורקה, אחד היעדים הפופולאריים והמהממים ביותר בספרד יהפוך את החופשה הבאה שלכם לבלתי נשכחת.

לאחר שתנחתו בנמל התעופה, תוכלו לצאת לקרוז מפלמה דה מיורקה ומשם להפליג למגוון של יעדים חלומיים כמו איביזה, קורסיקה, פירנצה, גנואה, ברצלונה ועודמדובר בחופשה המשלבת גם חופש מגוון של פינוקים על היאכטה עצמה וגם טיול, כי הרי עוברים בין איים, מסתובבים בכל אי, עושים קניות, אוכלים מעולה ופשוט נהנים מחופשה ממש כמו בסרטים.

קרוזים מפלמה דה מיורקהאיך זה עובד?

מדובר במאין חבילת נופש. כלומר התשלום כולל לא רק את ההפלגה, אלא גם טיסות לספרד מהארץ וחזרה, ההעברות, לינה וכמובן אוכל ומגוון של אטרקציות מדהימות שיש על היאכטות עצמן. קרוזים מפלמה דה מיורקה יוצאים ישירות מפלמה, כאשר הטיסות מהארץ הן טיסות ישירות. החופשה כוללת לרוב גם לינה של 2 לילות או יותר בפלמה עצמה, מה שמאפשר לכם גם להנות מכל מה שלמקום הקסום הזה יש להציע: חופים מרהיבים, מסעדות מעולות, בתי קפה, מופעים ופסטיבלים, חנויות בוטיק, מוזיאונים ועודקרוז מפלמה דה מיורקה הוא חוויה בלתי נשכחת וזו יכולה להיות חופשה חלומית לזוג או לכל המשפחה. האי הספרדי פלמה נחשב לאחד האיים הידועים לנופש, עם מגוון של מפרצים, עיירות הרריות לצד חיי לילה, אפשרות לצלול בלגונות מרהיבות ובקיצור כל מה שאפשר לבקש מחופשה.

קרוז מפלמה דה מיורקהאיך מזמינים?

אם אתם רוצים לשמוע יותר פרטים על קרוזים מפלמה דה מיורקה, תאריכים, יעדים ומחירים יש לכם שתי אפשרויות.

  1. דרך האינטרנט יש היום מגוון של אתרים המציעים חבילות נופש וחופשות מפלמה דמה מיורקה, דרך מצוינת למצוא דילים והזדמנויות שוות.
  2. דרך סוכני הנסיעות ניתן ליצור קשר עם סוכניות נסיעות ברחבי הארץ, לקבל מידע מקיף ורק אז להחליט.