מתפתח בתחום ההכרויות, טיולי פנויים פנויות

אז יצאתי חזרה לעולם הרווקות אחרי שנים רבות של קשר יציב, אך מתיש.

תמיד מצחיק אותי לחשוב על כמה החיים כרווק שונים מהחיים שלי בזמן זוגיות.
(אני אדבר בהמשך על טיולי פנויים פנויות, אבל חשוב לי להבהיר איך הגעתי לזה ולמה זה נכון לי) בתקופת זוגיות הכל רגוע, יציב, שגרה (משעמם?). בתקופת רווקות, תמיד יש אקשן ואף פעם לא משעמם. לטוב ולרע. כל ספקטרום הרגשות מורגש הרבה יותר חזק:
בדידות, שמחה, ריגושים, צחוק, בכי – בקיצור, הבנתם..

הקשר שעברתי היה דיי ארוך (קצת יותר מ 3 שנים). כשהתחלנו את הזוגיות, לרוב חבריי לא היו ילדים, וחלקם היו רווקים כמוני. כשנפרדנו – כולם ללא יוצא מן הכלל בזוגיות, וחלקם עם ילדים. הכל השתנה. כבר קשה למצוא מישהו לצאת איתו לפאב, ואני מוצא את עצמי משכנע את חברים שלי לצאת. גם כשאני מצליח לשכנע אותם, הם עייפים\באים עם האישה\לא בראש שלי.

מה שאני מנסה להגיד הוא שחיפשתי מסגרות אחרות. אלטרנטיבות לבילויים אחרים
שיעזרו לי להכיר בנות זוג פוטנציאליות. אחד הדברים שעשיתי היה להירשם לאתרי הכרויות. שזה גם אחלה אופציה, אבל כנראה שאני לא ממש טוב בזה, כי זה לא עבד לי…
יצאתי למלא דייטים, ובאמת שבשלב מסוים זה כבר יצא לי מכל החורים. הערבים בחיים שלי התנהלו על ידי דייטים. בהתחלה עוד נהנתי, אבל מאוד מהר כל השיחות האינפורמטיביות בדייטים נמאסו עליי.

לאחרונה, חבר שלי צלצל אלי, ובא אליי עם ההצעה לצאת לטיול שהרעיון בוא הוא שרק פנויים פנויות מגיעים אליו. האמת שבהתחלה מאוד נרתעתי מהרעיון של טיולי פנויים פנויות, אפילו סירבתי כמה פעמים.

לפני כשבועיים, שוב חבר שלי פנה אלי – והפעם הוא היה הרבה יותר אסרטיבי,
כי גם ידידה של שנינו יצאה לטיול הזה. הטיול היה מאורגן בצורה מאוד טובה. אספו אותנו מרכבת ארלוזרוב בתל אביב, ונסענו להר ארבל.

נסיעה ארוכה, אבל מאוד כיפית – כי כולם באותו ראש, להכיר אחד את השניה.
אני לא אשקר ואומר שהכל הלך לי חלק מבחינת התחושה, אבל אני כן יכול להגיד שבסך הכל מאוד נהנתי!

קודם כל, כשמסתכלים על זה באופן הנכון – אז איך זה יכול להיות לא כיף?
הרי יוצאים לטייל (אני וחבר שלי בכל מקרה מטיילים המון), יש אוכל נחמד, בחורות, מזג אוויר טוב, מה רע?

מסתבר שהקבוצה שאיתה יצאנו כבר היו דיי מגובשים, והכירו אחד את השני, אבל קיבלו אותנו מאוד יפה. מאוד מהר התחילו שיחות של צחוקים באוטובוס, דיברו על זוגיות, פוליטיקה (ההיפך הגמור מהשיחות דייטים שאני הכרתי מכל האתרי הכרויות).

כבר במהלך הטיול הבנתי, שטיולי פנויים פנויות זו אחלה דרך בשבילי להתמנגל וליצור קשרים חברתיים חדשים. זה בכלל לא פטתי כמו שחששתי, והתחושה בטיול ממש הרגישה כמו טיול שנתי של מבוגרים.

תאמינו או לא, אבל חבר שלי יוצא עד היום עם מישהי שהוא הכיר באותו טיול (אולי האווירה הטובה שלנו גרמה לאותן אנרגיות לחזור אלינו?).

לסיכומו של דבר, אני ממליץ בחום על טיולי פנויים פנויות. זו דרך כיפית, טבעית ולא יקרה להכיר המון נשים ביום אחד, וגם אם אף אחת לא מצאה חן בעיניך, זה עדיין כיף.

בהצלחה לכולם במציאת זוגיות!